неделя, 22 февруари 2009 г.

наръчник на обикновеното момиче

Коя съм аз като сексуално същество? Какво означава за мен сексуалното привличане и как се чувствам физически и емоционално когато мъжът ми ме привлича? Какво е приятно на тялото ми, какво ме възбужда? Какви са сексуалните ми мисли и фантазии? Какво ме задоволява сексуално?
Объркана съм. Трябва ми време. Да почувствам какво се случва в тялото ми, когато изследвам сексуалността и усещанията си. Да обърна внимание на сетивата си, на гъделичкането, тежестта, трепета и пр. Да определя дали се страхувам, вълнувам или ядосвам.
Връзката със собственото ми тяло и пълното и съзнателно отваряне към него са необходими за да разбера какво желая и какво харесвам. Без да съдя какво е добро и какво лошо — без да се боря с еротичните си пориви и сексуалните си желания с морални оценки, преди да съм опознала напълно чувствата си и силата им и да осъзная наистина ли искам и харесвам лудориите с мъжа ми или го правя защото очакват от мен да го искам. Изпитвам ли срам, притеснение или вина?Опознаването на чувствата ми към секса, към мъжа ми, към определени действия, към мен самата като сексуално същество е част от приемането на тялото ми, усещанията, миризмата на секретите ми и с коя есенция си подхождат, движенията ми - независимо дали съм облечена или гола... Познанието за това което търся и което ми доставя удоволствие ми помага да развивам и променям сексуалният живот с мъжа ми... познание което усилва сексуалната ни енергия...тантрически занимания в които го увличам— масаж, визуализация, медитация, дихателни практики, сексуални техники, които уравновесяват нашите Ин и Ян и ни дават възможност да се радваме на положителният ефект от секса.

Няма коментари:

Публикуване на коментар